آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

ماه آسمون بیداره محو لحظه دیداره

ببین آخه از بالا سر داره ستاره میباره

چرا چرا چی شده مگه

آخه زهرا اومده

عشق مولا اومده

مادر دو دنیا اومده

زهرا زهرا یه دونه رسول اللهی

زهرا زهرا هم دختری و هم ام ابیهایی

ام ابیها یا زهرا یا زهرا

 

[لطفاً برای دانلود مولودی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مولودی :

دانلود مولودی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۷ مگابایت

 

متن مولودی :

ماه آسمون بیداره محو لحظه دیداره

ببین آخه از بالا سر داره ستاره میباره

چرا چرا چی شده مگه

آخه زهرا اومده

عشق مولا اومده

مادر دو دنیا اومده

زهرا زهرا یه دونه رسول اللهی

زهرا زهرا هم دختری و هم ام ابیهایی

ام ابیها یا زهرا یا زهرا

 

محول الاحوال من تمومیه آمال من

تویی تموم برکته روز و ماه و هرسال من

اگه داری کاری به بگو

دست خالیمو بگیر

منو گداتمو حقیر

آخه در خونتم اسیر

تنها تنها تنهاترین مدافع ولایتی شما

رویا رویا رویام اینه یه روز بشم برا حرم فدا

ام ابیهایی یا زهرا یا زهرا

 

به پای تو من میمیرم راه نوکری نقدیرم

بهترین عیدی ها رو امشب از تو من میگیرم

بذار بگم حرف دلو

بیا بال و پرم بده

بالا سر و سرم بده

بین الحرمین و حرم بده

دوست دارم بهتر از مادرم کردی برام تو مادری

دوست دارم با همه بدی هام بازم منو میخری

ام ابیها یا زهرا یا زهرا

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بالامانع است.

منبع : yon.ir/wif1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی