آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

خبر داری که این روزا فقط یاد تو میکردم

من آخر میمیرم واست نگاه کن کی بهت گفتم

حرف دیروز و امروز نیست نوکریم از قدیمه

اگرم آبرویی هست از همین نوکریمه

هرچقدر رو سیاهم من اربابم کریمه

بهتر از تو نداریم همه میگن به والله

روزیمون با حسینه بگو الحمدالله

یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله


[ادامه مطلب...]

درخواستی کاربران محترم


خبر داری که این روزا فقط یاد تو میکردم

من آخر میمیرم واست نگاه کن کی بهت گفتم

حرف دیروز و امروز نیست نوکریم از قدیمه

اگرم آبرویی هست از همین نوکریمه

هرچقدر رو سیاهم من اربابم کریمه

بهتر از تو نداریم همه میگن به والله

روزیمون با حسینه بگو الحمدالله

یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله


تا وقتی که نفس دارم فقط دور تو میگیردم

هوامو داشتی وقتایی که فکرش رو نمیکردم

برا هر نوکری ارباب همه زندگیشه

الهی تا دم مرگم با تو باشم همیشه

اگه یه روز نیاد هیئت روزم شب نمیشه

روی سینم مدال نوکری میدرخشه

یه سفارش کنی تو خدا ما رو میبخشه

یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله


مَرو میشناسی که آقا جوونیمو برات دادم

شنیدم نوکرت بودم همه آب و اجدادم

بی تو حتی عبادت هم بخدا بندگی نیست

توی چشمام به جز اشک و غم و شرمندگی نیست

بی حسین زندگی اصلا اسمش زندگی نیست

تا تو رو دارم آقا جای دلواپسی نیست

توی قلبم به جز دیگه حرف از کسی نیست

یا حسین یا ثارالله یا حسین ابی عبدالله

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکز نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی