آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

همه دنیامو بگیر نگیر ازم نگاهتو

میبینی حال و روز این نوکر رو سیاهتو

آخرشم نشد آقا اونی که میخواستی بشم

تو دلم آشوبه ولی به کرم تو دلخوشم

آشوبم تویی همه دنیامو نگیر ازم اشکامو

نگیر از این سوز نفس هامو

به دلم حسرت سفر کربلا

همه آرزوم سحر کربلا

آبرومو نمیبره منو آقا میبره کربلا

غریب کربلا غریب کربلا

 

[ادامه مطلب...]

مراسم عزاداری فاطمیه دوم سال 94 - هیأت العباس (ع) فیروز آباد

 

همه دنیامو بگیر نگیر ازم نگاهتو

میبینی حال و روز این نوکر رو سیاهتو

آخرشم نشد آقا اونی که میخواستی بشم

تو دلم آشوبه ولی به کرم تو دلخوشم

آشوبم تویی همه دنیامو نگیر ازم اشکامو

نگیر از این سوز نفس هامو

به دلم حسرت سفر کربلا

همه آرزوم سحر کربلا

آبرومو نمیبره منو آقا میبره کربلا

غریب کربلا غریب کربلا

 

از تو چه پنهون دیگه از دست خودم خسته شدم

همه امیدم به تو بود اگه دوباره اومدم

تو که خبر داری دلم هیچ جوری آروم نمیشه

اومدم حرفامو بگم ولی آخه روم نمیشه

دلخونم اشک چشام بارونه شده دلم ویرونه

کسی برام غیر از تو نمیمونه

قبوله رو سیام قبوله من بدم

ولی آخه تو رو به کی قسم بدم

جایی دیگه نذار برم تو رو خدا حالا که اومدم

غریب کربلا غریب کربلا

 

راستی یکی هست همیشه شاهد اشکای منه

دوباره اسمش اومده داره دلم پر میزنه

سنگ صبوره غصه هام کیه به جز امام رضا

قول داده میبره منو یه شبه جمعه کربلا

افتادم تو آبرو داری کن نوکرتو یاری کن

دیگه بریدم من تو یه کاری کن

تپش قلبمی تا دم آخرم

اگه منو نخوای آخه کجا برم

یعنی میشه حرم بیام یه روزی با پدر و مادرم

غریب کربلا غریب کربلا

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

وای فوق العادس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی