آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین عینی فرد - بردی دل را دلبر

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر

بردی دل را دلبر دارم عشقت در سر

دار و ندارم یا علی مولا

نامت شعارم یا علی مولا

حیدر حیدر حیدر

حیدر حیدر حیدر


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر

بردی دل را دلبر دارم عشقت در سر

دار و ندارم یا علی مولا

نامت شعارم یا علی مولا

حیدر حیدر حیدر

حیدر حیدر حیدر


جنت روی حیدر کعبه م کوی حیدر

مستم مستم مستم مسته بوی حیدر

قرآن ناطق ناطق قرآن

معنی عشقی عاشق جانان

حیدر حیدر حیدر

حیدر حیدر حیدر


حی علی الطلاة حتی خمس و زکات

حتی حج و روضه حتی باغ و جنات

بی حب حیدر هیچه و پوچه

کعبه به دور علی میپیچه

حیدر حیدر حیدر

حیدر حیدر حیدر


مرد دورانی تو شیر میدانی تو

حتی در محشر هم بر من میمانی تو

کار جنونم پایان نداره

عالم به جز تو سلطان نداره

حیدر حیدر حیدر

حیدر حیدر حیدر


گویم هر روز و شب انا کلب الزینب

بودم من آواره دادی من رو منصب

قلبم پر احساسه خیلی دل حساسه

وقتی عاشق میشم ذکرم یا عباسه

نظرات  (۲)

درود

با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید

http://zonashop.ir/

سلام عالی بود به منم سربزن
پاسخ:
سلام؛
متشکریم. حتماً.