آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین عینی فرد - قسم به هرچی مرده من اباالفضلیم

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

قسم به هرچی مرده من اباالفضلیم
دلم هواتو کرده اباالفضلیم
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۴ مگابایت


متن مداحی :
قسم به هرچی مرده من اباالفضلیم
دلم هواتو کرده اباالفضلیم
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

انابن حیدر که میگه دنیا میلرزه
دنیا به پای حضرت سقا میلرزه
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

هرکی یه منسب داره من اباالفضلیم
قسم به مشک پاره اباالفضلیم
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

راهم دادی تو حرمت ممنونم آقا
زندگیمو به مادرت مدیونم آقا
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

نه کافرم نه گبرم من اباالفضلیم
بنویسید رو قبرم من اباالفضلیم
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

یوسف مصری کنارت خیلی حقیره
پیش اباالفضل علی حقیره
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

این سورده قلبمه من اباالفضلیم
با رمز یا فاطمه من اباالفضلیم
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

این دل دیوونه ما احساسو میخواد
هرکی تو هر دینی باشه عباسو میخواد
اباالفضلیم اباالفضلیم اباالفضلیم

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

  • رسانه بلندآوا
  • هدف شما بلند است






    کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
    http://bolandava.ir/post/832

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی