آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

عطر سیب حرمو حس میکنم همین حوالی

جای ما تو صحن کربلای تو این شبا خالی

ذوق و شوق حرمو شلوغیه شبای جمعه ش

به خدا برام نذاشته روز و شب خواب و خیالی

حرمت تنها خواهش قلبم

توی دربار تو یه عمریه کلبم

تویی تو لیلا و اناالمجنون

بطلب سلام بدم رو بروی ایوون

غرق جنونم من دل نگرونم من

توی شبهای روضه ت مثل بارونم من

آقام آقام آقام و علیک السلام


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

درخواستی کاربران محترم


جای ما تو صحن کربلای تو این شبا خالی

ذوق و شوق حرمو شلوغیه شبای جمعه ش

به خدا برام نذاشته روز و شب خواب و خیالی

حرمت تنها خواهش قلبم

توی دربار تو یه عمریه کلبم

تویی تو لیلا و اناالمجنون

بطلب سلام بدم رو بروی ایوون

غرق جنونم من دل نگرونم من

توی شبهای روضه ت مثل بارونم من

آقام آقام آقام و علیک السلام


وقتی که هوایی میشم و برات میگیره قلبم

حس میکنم که آقاجون دوباره باز اسیر قلبم

اسم تو میاد و مثل همیشه جنون میگیرم

اسم کربلا میاد و میبینم که میره قلبم

می نابت رو هرکی مینوشه

پر میگیره تا خود ضریح شیش گوشه

میخونم اینو آخر و اول

شدم از عشق تو آقا مست لایأقل

ای دل ای دل ای دل ذکر لب سائل

بذار بیاد حرم نوکر ناقابل

آقام آقام آقام و علیک السلام


حرم  تو ساقیه کرببلا عرش برینه

میگن بهشت خدای عاشقا روی زمینه

هرکسی کرببلا رفته اینو باید بدونه

جواز کرببلا با تو یل ام البنینه

تو اسدالله کربلایی همه میدونن امید دل مایی

تو حیدری مظهر فاطمی مذهب

حک شده رو پرچم تو ذکر یا زینب

دل غرق احساسه به شما حساسه

رمز ورودم به کربلا عباسه

آقام آقام آقام و علیک السلام

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "آوای سوز" مجاز می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی