آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج رضا بذری - بار سفر بستم بیام خراسون

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

بار سفر بستم بیام خراسون

نزدیم شهر قم شدم هراسون

کشتم برادرمو برادر

ببین غم چشامو برادر

کجا بودی که تو دشت غربت

ببینی کربلامو برادر

موندم من از دلواپسی

که تو به دادم میرسی نشد

زهرا شدم مثل علی

بالا سرم باشی ولی نشد

یا حضرت معصومه یا حضرت معصومه


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

بار سفر بستم بیام خراسون

نزدیم شهر قم شدم هراسون

کشتم برادرمو برادر

ببین غم چشامو برادر

کجا بودی که تو دشت غربت

ببینی کربلامو برادر

موندم من از دلواپسی

که تو به دادم میرسی نشد

زهرا شدم مثل علی

بالا سرم باشی ولی نشد

یا حضرت معصومه یا حضرت معصومه


رنج سفر رو من با جون خریدم

وقتی که احوال تو رو شنیدم

میخوام بیام کنارت رضا جان

بشم همیشه یارت رضا جان

الهی زود تر از تو بمیرم

نیام سر مزارت رضا جان

کشته منو داغ غمت

چند وقته که ندیدمت داداش

هستم بلا گردون تو

سری بزن به مهمونت داداش

یا حضرت معصومه یا حضرت معصومه


قم احترامم رو نگه میداشتن

نشناختنم اما مایه گذاشتن

مدینه مادرو میشناختن

سیلی به روی ماهش نواختن

آتیش زدن در خونه شونو بعد

از خونه تل ویرونه ساختن

هیشکی نبوده هم دمت

بمیرم از داغ غمت مادر

بی هم سفر رفتی سفر

رفتی به دیدار پدر مادر

یا حضرت معصومه یا حضرت معصومه

نظرات  (۱)

یارب

هعی ....

سرنوشت شیعه رو جور دگر می زد رقم 
در به سمتِ داحل کوجه اگر گردیده بود ....


پاسخ:
عزض ادب؛
شعرتون بسیار مفهمومی و زیبا هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی