آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج روح الله بهمنی - به پرچم تو سوگند

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

به پرچم تو سوگند به آیه های قرآن

دوست دارم حسین جان فدات بشم حسن جان

منی که سایه سرم همیشه بوده علمت

ایشالا اربعین بیام پای پیاده حرمت

دعوتم کن به حرم حرم آقا

قستم کن ببرم ببرم آقا

حسین حسین آرام جانم

حسین حسین روح و روانم


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

به پرچم تو سوگند به آیه های قرآن

دوست دارم حسین جان فدات بشم حسن جان

منی که سایه سرم همیشه بوده علمت

ایشالا اربعین بیام پای پیاده حرمت

دعوتم کن به حرم حرم آقا

قستم کن ببرم ببرم آقا

حسین حسین آرام جانم

حسین حسین روح و روانم


خدا نیاره اسم من از قلم بیفته
هوای کربلایه تو از سرم بیفته
هوامو داشته باش آقا اگه حواسم به تو نیس
به جای هرسلام من یه کربلا پام بنویس
خدا کنه منم یه روز یکی مثه زهیر بشم
نوکر تو شدم حسین که عاقبت بخیر بشم
کاری کن آقا هرنفسم نفسم آقا
به کربلا برسم برسم آقا
ارباب من شدی حسین که نوکری بلد بشم
من از کنار اسم تو چجوری ساده رد بشم
از کربلا چه خبر چه خبر آقا
قسمتم کن یه سحر یه سحر آقا
حسین حسین آرام جانم
حسین حسین روح و روانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی