آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج عباس طهماسب پور - منم و این دل دیوونم

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

منم و این دل دیوونم

تویی لیلا منم مجنونم

پر باده شده پیمونم

مثه عابس رجز میخونم

حب الحسین اجننی

مکتبمه سینه زنی

یه قلبی دارم حسنی

حسین تو دنیای منی

دنیای من عقبای من

مهربون تر از بابای من

لیلای من زیبای من

دوست دارم آقای من

لبیک یا حسین لبیک یا حسین


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

منم و این دل دیوونم

تویی لیلا منم مجنونم

پر باده شده پیمونم

مثه عابس رجز میخونم

حب الحسین اجننی

مکتبمه سینه زنی

یه قلبی دارم حسنی

حسین تو دنیای منی

دنیای من عقبای من

مهربون تر از بابای من

لیلای من زیبای من

دوست دارم آقای من

لبیک یا حسین لبیک یا حسین


تویی عشق و همه امیدم

پای شیش گوش بهشتو دیدم

گل بوسه به تربت چیدم

تو بخواه جون سرم رو میدم

پیرو ام وهبم

به نوکری منتصبم

یه جمله شد مشق شبم

من سگ بی بی زینبم

عشقت نازه مجنون سازه

دوست دارم بی اندازه

شد آوازه چون یک رازه

یه نگات از من حر میسازه

لبیک یا حسین لبیک یا حسین

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی