آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

روزگارم روزگار نوکری بود خرابش کردم

کارم هر شب برات در به دری بود خرابش کردم

بین روضه سهم من خون جگری بود خرابش کردم

نمه اشکی که تو دادی برا اعجاز خرابش کردم

پر و بالی که تو دادی برا پرواز خرابش کردم

آبرویی که بهم دادی آقا باز خرابش کردم

خرابش کردم خرابش کردم خرابش کردم


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۸ مگابایت


متن مداحی :

روزگارم روزگار نوکری بود خرابش کردم

کارم هر شب برات در به دری بود خرابش کردم

بین روضه سهم من خون جگری بود خرابش کردم

نمه اشکی که تو دادی برا اعجاز خرابش کردم

پر و بالی که تو دادی برا پرواز خرابش کردم

آبرویی که بهم دادی آقا باز خرابش کردم

خرابش کردم خرابش کردم خرابش کردم


یه صدایی داره میاد توی گودال غریب مادر

یا بنیّ بمیرم که رفتی از حال غریب مادر

جلو چشمام پیکر تو میشه پامال غریب مادر

ای برادر دیگه سایه ت رو سرم نیست پناه زینب

تو دلت تو مگه غصه حرم نیست پناه زینب

دختر تو نداره پای دویدن پناه زینب

حسین آقام آقام آقام


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/jiyU

نظرات  (۱)

خوب بود 
موفق باشید
پاسخ:
سلام،
مچکریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی