آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مجتبی رمضانی - آقای جوانان بهشتی

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

آقای جوانان بهشتی

تو روضه رضوان بهشتی

جنت سندش خورده به نامت

تو صاحب و سلطان بهشتی

بهشت کجا حرم کجا

حرم نرم برم کجا

کجا رو دارم آقا کجا رو دارم

هرجا برم از کربلا سر در میارم

حسین کربلا کربلا کربلا

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۶ مگابایت

 

متن مداحی :

آقای جوانان بهشتی

تو روضه رضوان بهشتی

جنت سندش خورده به نامت

تو صاحب و سلطان بهشتی

بهشت کجا حرم کجا

حرم نرم برم کجا

کجا رو دارم آقا کجا رو دارم

هرجا برم از کربلا سر در میارم

حسین کربلا کربلا کربلا

 

تو عرش دلم خدا رو دارم

امضای امام رضا رو دارم

از عالمی رونده شم غمی نیست

من آدرس کربلا رو دارم

گدا کجا شما کجا

زمین کربلا کجا

کجا رو دارم آقا کجا رو دارم

خودت بگو کجا برم جایی ندارم

هرجا برم از کربلا سر در میارم

حسین کربلا کربلا کربلا

 

دنیا به کسی وفا نکرده

هیشکی دردمو دوا نکرده

اینا غمی نیست از این میترسم

از تو دور بشم خدا نکرده

بدا کجا حسین کجا

خوبای عالمین کجا

کجا رو دارم آقا کجا رو دارم

کاسه گداییمو جلو کیا بذارم

هرجا برم از کربلا سر در میارم

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/A6L4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی