آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

یه بار بذار پاتو رو چشمای من

میخوام تو باشی همه رویای من

دلخوشیم اینه ای رسول خدا

تو هستی اونکه میشه بابای من

میخوام برات بمیرم دامنتو بگیرم

یه عمریه تو دامه محبتت اسیرم

عشقه تو رویامه مهر تو دنیامه

دینه تو عقبامه لطف تو همرامه

عاشق گنبد خضراتم

عمریه نوکر زهراتم

افتخارم اینه یا مولا

نوکر نوکر ساداتم

یا ابالزهرا یا رسول الله


لطفاً به ادامه مطلب بروید...


یه بار بذار پاتو رو چشمای من

میخوام تو باشی همه رویای من

دلخوشیم اینه ای رسول خدا

تو هستی اونکه میشه بابای من

میخوام برات بمیرم دامنتو بگیرم

یه عمریه تو دامه محبتت اسیرم

عشقه تو رویامه مهر تو دنیامه

دینه تو عقبامه لطف تو همرامه

عاشق گنبد خضراتم

عمریه نوکر زهراتم

افتخارم اینه یا مولا

نوکر نوکر ساداتم

یا ابالزهرا یا رسول الله


از حرمت پر میزنم تا خدا

پیچیده در دلم صدای شما

انظر الینا به صدای حرم

عیدی میخوام یه سفر کربلا

کم نمیشه از شما اگه بگی ای گدا

یک شب جمعه برو با اذن من کربلا

ای شب رویایی دلبر زیبایی

تو ابالزهرایی بهترین آقایی

عرض اعلی زیر پاهاته

کل عالم توی دستاته

عشقه تو دل زهرا و

عکس زهرا جلو چشماته

یا ابالزهرا یا رسول الله


لطف تو ما را که گرفت هار کرد

آمد و از خواب که بیدار کرد

مهر تو بود که دل خویش را

با نگهی مست علمدار کرد

جود تو بی خاتمه ای پدر ما همه

شیعه حیدر شدم با مدد فاطمه

دست تو بر سرمه دختر تو مادرمه

دینت اگه باورمه خامنه ای رهبرمه

من که سرباز روح الله ام

شیعه حیدر آگاهم

تشنه گنبد خضرا و

عاشق قبر ثارالله

یا ابالزهرا یا رسول الله