آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مجید بنی فاطمه - ای جان دلم جانان دلم

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

ای جان دلم جانان دلم

من بنده تو و سلطان دلم

دلبستم بر نگاه تو آقا جان

جا دارم تو پناه تو آقا جان

من کسی نبودم ولی تو باورم کردی

تا دیدی عاشقم منو کبوترم کردی

من چیزی نمیخوام بسه برام که تو باشی

تا دیدی رو سیام اومدی نوکرم کردی

حسین حسین حسین


[ادامه مطلب...]

مراسم ولادت حضرت زینب (س) سال ۹۴ - هیأت ریحانة النبی تهران


ای جان دلم جانان دلم

من بنده تو و سلطان دلم

دلبستم بر نگاه تو آقا جان

جا دارم تو پناه تو آقا جان

من کسی نبودم ولی تو باورم کردی

تا دیدی عاشقم منو کبوترم کردی

من چیزی نمیخوام بسه برام که تو باشی

تا دیدی رو سیام اومدی نوکرم کردی

حسین حسین حسین


بازم اومدم با این که بدم

اسمت رو میگم زیر لحدم

قلبم واسه تو میزنه آقا جان

اسمت آرامش منه آقا جان

داری هوامونو تو رو یه عمره میشناسم

تا همین حالاشم چیزی نذاشتی کم واسم

من عاشق توأم تو هم آقا دوسم داری

شک ندارم آقا آخه غلام عباسم

حسین حسین حسین

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" مجاز می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی