آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمدرضا طاهری - روحم از تنم داره بیرون میره

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

روحم از تنم داره بیرون میره

عمر من با قلب پر از خون میره

وای نرو خانوم هنوز خیلی حرف باهات دارم

نرو خانوم هنوز خیلی حرف باهام داری

نرو تا نگن بی کس و یاری

اگه میشه نرو نذار بشم تنها

اگه میشه بمون خانوم من زهرا

نرو خانوم من زهرا نرو خانوم من زهرا

 

[ادامه مطلب...]

مراسم ظهر شهادت حضرت زهرا (س) ۲۳ اسفند ۹۴ - هیئت مکتب الزهرا (س)

 

روحم از تنم داره بیرون میره

عمر من با قلب پر از خون میره

وای نرو خانوم هنوز خیلی حرف باهات دارم

نرو خانوم هنوز خیلی حرف باهام داری

نرو تا نگن بی کس و یاری

اگه میشه نرو نذار بشم تنها

اگه میشه بمون خانوم من زهرا

نرو خانوم من زهرا نرو خانوم من زهرا

 

تابوت تو رو ساختم و دل کندم

این شب ها یه گوشه من هق هق کردم

وای عزیز من هنوز بازه جانماز برات

عزیز من هنوز زندگیمه خنده هات

دیگه بسته شد روی هم چشمات

زینبتو ببین که غرق بارونه

زینبتو ببین بی تو نمیتونه

ببین بی تو نمیتونه ببین بی تو نمیوته

 

تا زنده ام دیگه نمیره از یادم

خانوم من تو بی کسی غسلت دادم

وای خودم دیدم که صورتت چقد ورم داره

حلالم کن چقد من به تو بدهکارم

دیگه تا ابد من عزادارم

تو که فقط غم حسینو میخوردی

آخه چرا برای کفن نیاوردی

حسین بی کفن مادر حسین بی کفن مادر

دانلود مداحی با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی