آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمد کمیل - بین نماز بودم و این را بهانه کرد

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

بین نماز بودم و این را بهانه کرد

بی حرمتی به اهل من و اهل خانه کرد

یاد عزای فاطمه کردم به نیمه شب

وقتی مرا کبود از این تازیانه کرد

آه از غمی که نشسته به سینه

میسوزم از اشک آن بی قرینه

آتش گرفتم ز داغ مدینه

( آه واویلا واویلا واویلا )


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۳ مگابایت


متن مداحی :

بین نماز بودم و این را بهانه کرد

بی حرمتی به اهل من و اهل خانه کرد

یاد عزای فاطمه کردم به نیمه شب

وقتی مرا کبود از این تازیانه کرد

آه از غمی که نشسته به سینه

میسوزم از اشک آن بی قرینه

آتش گرفتم ز داغ مدینه

( آه واویلا واویلا واویلا )


کرده ست اشک روضه من را خدا زیاد

کردم اگر که یاد غم کربلا زیاد

در کوچه های تنگ ببینید که شده

با هر نفس نفس زدنم خنده ها زیاد

این روضه ها قاتل جا من شد

من با عبا و حسین بی کفن شد

یک بوریا سهم آن پاره تن شد

( آه واویلا واویلا واویلا )


کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع می باشد.

منبع : yon.ir/yeB0

نظرات  (۲)

  • امیر امیر فریدی
  • ممنون عالی
    پاسخ:
    سلام،
    متشکرم.
  • من انقلابی ام
  • یا زهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی