آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود کریمی - سرو قد من را داغ تو خم کرده

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سرو قد من را داغ تو خم کرده

میگیری اشکم با دست ورم کرده

بی تو علی مانده تک و تنها مرو زهرا

بعد از تو میمانیم من و غم ها مرو زهرا

در این دم آخر حال دل من را میدانی ای زهرا

میترسم از اینکه عمرم شود بی تو طولانی ای زهرا

فریاد و بغضم در قفس مانده مرو زهرا

در سینه تنگم نفس مانده مرو زهرا

بی تو علی مانده تک و تنها مرو زهرا

بعد از تو میمانیم من و غم ها مرو زه


[ادامه مطلب...]

مراسم ظهر شهادت حضرت فاطمه (س) فاطمیه دوم سال ۹۴ - مجسد حضرت امیر (ع) تهران


سرو قد من را داغ تو خم کرده

میگیری اشکم با دست ورم کرده

بی تو علی مانده تک و تنها مرو زهرا

بعد از تو میمانیم من و غم ها مرو زهرا

در این دم آخر حال دل من را میدانی ای زهرا

میترسم از اینکه عمرم شود بی تو طولانی ای زهرا

فریاد و بغضم در قفس مانده مرو زهرا

در سینه تنگم نفس مانده مرو زهرا

بی تو علی مانده تک و تنها مرو زهرا

بعد از تو میمانیم من و غم ها مرو زهرا


رحمی کن ای بانو بر آتش آه و اشک یتیمانت

با دخترم زینب دیدم کفن ها را در بین دستانت

من تا قیامت زیر دین تو مرو زهرا

ناله به لب دارن حسین تو مرو زهرا

بی تو علی مانده تک و تنها مرو زهرا

بعد از تو میمانیم من و غم ها مرو زهرا


زهرا تو حلال کن راهی میشه امشب راهی میشه امشب

من کفن هامونو میسپارم به زینب میسپارم به زینب

چندتا بخیه آخر برای پیرهن مونده

ما سه تا کفن داریم حسینم بی کفن مونده

بی تو علی مانده تک و تنها مرو زهرا

بعد از تو میمانیم من و غم ها مرو زهرا

دانلود مداحی با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی