آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمود گرجی - با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

اگه باشه این دل اسیرت جاش توی بهشته

با بال شکستم یه گوشه تو هیئت نشستم

شدم آقا فطرس نگاهی به این خستم

سید شبابی عزیز دل بوترابی

باعث و بانی ثوابی ای جانم آقا

سید شبابی آرامش این دل خرابی

بده به منم یک جوابی کرببلا میخوام

( مدد ابی عبدالله مدد ابی عبدالله )

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۴ مگابایت

 

متن مداحی :

با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

اگه باشه این دل اسیرت جاش توی بهشته

با بال شکستم یه گوشه تو هیئت نشستم

شدم آقا فطرس نگاهی به این خستم

سید شبابی عزیز دل بوترابی

باعث و بانی ثوابی ای جانم آقا

سید شبابی آرامش این دل خرابی

بده به منم یک جوابی کرببلا میخوام

( مدد ابی عبدالله مدد ابی عبدالله )

 

دل بستم خدایی به کتیبه و این سیاهی

با همین پرچم و علامت پیرشم الهی

با تو خوبه حالم تویی پشت و پناه عالم

میکنم اقرار به اینکه مدیون سه سالم

بی تو بی قرارم به جز تو کسیو ندارم

آرامش قلب زارم خیلی دوست دارم

دوست دارم تو صحنت دلمو یه روز جا بذارم

مهتاب شبای تارم خیلی دوست دارم

( مدد ابی عبدالله مدد ابی عبدالله )

 

ما همه میمیریم و اونی که میمونه حسینه

پاتوق این دل دیوونه دیونه بین الحرمینه

بین الحرمینه یه جنت رو زمینه

هردلی میخواد یه روزی روبروش بشینه

به به چه صفایی دوباره دلم شه هوایی

انگار منم همونجا تو همون حوالی

تو صحن ابالفضل با همین قلب دیوونم

زیارت عاشورا میخونم ای وصله جونم

( مدد ابی عبدالله مدد ابی عبدالله )

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/KTCH

نظرات  (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • @

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی