آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی اکبری - اون شب تاریک جای تو خالی

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

اون شب تاریک جای تو خالی

منو کتک زد بابایی یه لاابالی

دستای بستم رو ببین سردی دستم رو ببین

سر شکستم رو ببین به خدا خستم

صورت درهم رو ببین گریه عمم رو ببین

دورش نامحرم رو ببین من کجا هستم

دستمو بگیر نذار دیگه گم بشم

نذار باعث خنده مردم بشم

بابا من الذی ایتمنی

بابای خوب من عشق منی


[ادامه مطلب...]

مراسم هفتگی ۶ اسفندماه ۹۴


اون شب تاریک جای تو خالی

منو کتک زد بابایی یه لاابالی

دستای بستم رو ببین سردی دستم رو ببین

سر شکستم رو ببین به خدا خستم

صورت درهم رو ببین گریه عمم رو ببین

دورش نامحرم رو ببین من کجا هستم

دستمو بگیر نذار دیگه گم بشم

نذار باعث خنده مردم بشم

بابا من الذی ایتمنی

بابای خوب من عشق منی


همه چی بوده زیر سر زجر

شنیدی طعنه شنیدم از دختر زجر

طرز نگاهش منو کشت غرور چشماش منو کشت

خنده باباش منو کشت به خدا بابا

کوچه و بازار منو کشت سر علمدار منو کشت

روزی هزار بار منو کشت به خدا بابا

تو رو کشتنت خبرش دروغ نبود

تا حالا دورم اینقده شلوغ نبود

دستمو بگیر نذار دیگه گم بشم

نذار باعث خنده مردم بشم

بابا من الذی ایتمنی

بابای خوب من عشق منی


داشتم میگفتم چی شد تو بازار

تیر نگاهش منو کشت یه مردم آزار

قاتل این قافله بود دور و برش غلغله بود

خود خود حرمله بود منو پیرم کرد

بابا نبودی منو زد زن یهودی منو زد

سر حسودی منو زد زمین گیرم کرد

جای سنگ و چوب رو سر و گردن من

مثه پیرهنت پاره شد پیرهن من

دستمو بگیر نذار دیگه گم بشم

نذار باعث خنده مردم بشم

بابا من الذی ایتمنی

بابای خوب من عشق منی

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

  • سید مصطفی موسوی همایون
  • سلام خسته نباشید
    با انواع طراحی های گرافیک در خدمتتون هستیم...
    وبلاگ:http://amaragha.blog.ir
    تلگرام:https://telegram.me/ammaragha
    اینستاگرام:https://www.instagram.com/amaragha2000
    عمـــــار گــــراف

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی