آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی اکبری - در قنوت من یه دنیا ربناست

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

در قنوت من یه دنیا ربناست

از سکوت من یه شعر کربلاست

هر یه سجده نماز من آقا

یک بهونه واسه تربت شماست

ای تموم زندگیم فدای تو

زندگیم فدای کربلای تو

یا حسین

یه عمره لای دفترم یاسه مشکیه

یه عمره مکتبم کلاس مشکیه

منم همیشه بی قراره ماه ماتمو

دلیل زنده بودنم لباس مشکیه

من از دعای مادرم به روضه اومدم

ببین با چشمای ترم به روضه اومدم

روونمه دعامو گریمو دیوونگیم

واسه شفای مادرم به روضه اومدم

حسین من حسین من امیر کربلا


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

در قنوت من یه دنیا ربناست

از سکوت من یه شعر کربلاست

هر یه سجده نماز من آقا

یک بهونه واسه تربت شماست

ای تموم زندگیم فدای تو

زندگیم فدای کربلای تو

یا حسین

یه عمره لای دفترم یاسه مشکیه

یه عمره مکتبم کلاس مشکیه

منم همیشه بی قراره ماه ماتمو

دلیل زنده بودنم لباس مشکیه

من از دعای مادرم به روضه اومدم

ببین با چشمای ترم به روضه اومدم

روونمه دعامو گریمو دیوونگیم

واسه شفای مادرم به روضه اومدم

حسین من حسین من امیر کربلا


لحظه که غربتت رو حس کنم

لحظه ای زیارتت رو حس کنم

میرم آقا پا بوس امام رضا

بوی سیب تربتت رو حس کنم

ای تموم زندگیم فدای تو

زندگیم فدای کربلای تو

یا حسین

کجا تو لیلیو منی که مجنونم کجا

به جز حرم برم برای درمونم کجا

کجا برم من آخه وقتی حسی میگه بهم

یه روز میبینمت ولی نمیدونم کجا

درسته پای روضه و علم ندیدمت

ولی اگه یه روزی تو حرم ندیدمت

درسته که ندیده عاشقت شدم حسین

ولی به جز محبت و کرم ندیدمت

حسین من حسین من امیر کربلا

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

  • http://bakosar.mihanblog.com/extrapage/11
  • دوست عزیز

    با سلام و احترام شما می توانید بنر وبلاگتان را در وبلاگ ما بارگذاری نمائید

    اعضای وبلاگ روزانه بر روی بنر شما کلیک می کنند که این کار باعث افزایش بازدید وبلاگ شما خواهد بود

    خدمات ما کاملا رایگان می باشد

    لطفا به این صفحه   http://bakosar.mihanblog.com/extrapage/11  مراجعه نموده و در صورت تمایل به همکاری و پذیرش قوانین ثبت نام فرمائید

    موفق و پیروز باشید

    برنامه نویسان کوثر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی