آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

من به هر قیمیتی اشه پرچمتو نگه میدارم

پشت سرم هر حرفی باشه پرچمتو نگه میدارم

قول دادم تا وقتی زندم پرچمتو نگه دارم

به عهد با تو پایبندم پرچمتو نگه میدارم

هرکسی هرچی دلش میخواد بگه

همه جوره مایه میذارم برات

همه دوردنیا یچرخن و من

گشتم و دور گنبد طلات

با قید همه دنیا رو زدم

زندگی بدون تو مرگه برام

آقاجون بهشته من وقتیه که

وسط حلقه این سینه زنام

به گردنم حق داری آقا


[ادامه مطلب ...]

مراسم اولین اجتماع مدافعان حرم ۲۳ بهمن ماه ۹۴ - هیدت محبان الزهرا بابل


من به هر قیمیتی اشه پرچمتو نگه میدارم

پشت سرم هر حرفی باشه پرچمتو نگه میدارم

قول دادم تا وقتی زندم پرچمتو نگه دارم

به عهد با تو پایبندم پرچمتو نگه میدارم

هرکسی هرچی دلش میخواد بگه

همه جوره مایه میذارم برات

همه دوردنیا یچرخن و من

گشتم و دور گنبد طلات

با قید همه دنیا رو زدم

زندگی بدون تو مرگه برام

آقاجون بهشته من وقتیه که

وسط حلقه این سینه زنام

به گردنم حق داری آقا


من به هر قیمتی باشه باید بیام حرم بمیرم

حتی اگه نوبتی باشه باید بیام حرم بمیرم

من که آروم نمیگیرم باید بیام حرم بمیرم

آقا تو رو جون رقیه بذار بیام حرم بمیرم

خونه مادریمون کرببلاس

اینجا ما با ادماش غریبه ایم

همه دنبال هزارتا کار و بار

پی نصب پرچم و کتیبه ایم

وقتی زهرا مادرت مادرمه

بهتره بگم که خونواده ایم

ما همه سینه زنا برادریم

شما شاه و ما غلام زاده ایم

به گردنم حق داری آقا

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" حلال می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی