آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلا منو نبردی دنیامو ازم گرفتی

یه ماهیه تشنه ام که دریامو ازم گرفتی

رویای من حرم دنیای من حرم

خالیه امشبم باز جای من حرم

در سر بوی قبلم سوی حرم

من عکس جنتو دیدم توی حرم

به خدا مجنونم مجنونم مجنونم

به شما مدیونم مدیونم مدیونم


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

درخواستی کاربران محترم


کربلا منو نبردی دنیامو ازم گرفتی

یه ماهیه تشنه ام که دریامو ازم گرفتی

رویای من حرم دنیای من حرم

خالیه امشبم باز جای من حرم

در سر بوی قبلم سوی حرم

من عکس جنتو دیدم توی حرم

به خدا مجنونم مجنونم مجنونم

به شما مدیونم مدیونم مدیونم


چیزی از خودم ندارم مدیونم به پرچم تو

دارم این شبای هوای شبهای محرم تو

روزی رسون حسین نام و نشون حسین

اسم تو دلبره تو هر زبون حسین

ای عقل کل حسین قل تو قل حسین

این سینه زنی ها یعنی حب الحسین

به خدا مجنونم مجنونم مجنونم

به شما مدیونم مدیونم مدیونم


سربار تو خونتم اما سربلند از انتخابم

به به به به منصبم که محزون دل ربابم

مسته رقیه جان دسته رقیه جان

قلاده منو بسته رقیه جان

شاگرت مکتبم جاریه رو لبم

تا خون تو رگمه سرباز زینبم

به خدا مجنونم مجنونم مجنونم

به شما مدیونم مدیونم مدیونم

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "آوای سوز" مجاز می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی