آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی رعنایی - حرف غمت که باشه شادی حرامم میشه

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ق.ظ

حرف غمت که باشه شادی حرامم میشه

وقتی میگم اسمت رو دنیا به کامم میشه

با چشمای ابری میگم حسین

تو صبری و بی صبری میگم حسین

فی ظلمت قبری میگم حسین

آقای من تویی سودای من تویی

نوکر شدم تا که بگم آقای من تویی

حسین لبیک حسین لبیک


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم |با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۴ مگابایت


متن مداحی :

حرف غمت که باشه شادی حرامم میشه

وقتی میگم اسمت رو دنیا به کامم میشه

با چشمای ابری میگم حسین

تو صبری و بی صبری میگم حسین

فی ظلمت قبری میگم حسین

آقای من تویی سودای من تویی

نوکر شدم تا که بگم آقای من تویی

حسین لبیک حسین لبیک


اشک پای روضه ت رو دست ملائک دادم

اسمت که یادم بشه زهرا میفته یادم

هرجا باشم اول میگم حسین

به زبون و عمل میگم حسین

از حرم تا مقتل میگم حسین

سودای من رویای من تویی

ذکر دم و دقیقه لبهای من تویی

حسین لبیک حسین لبیک


لیلی خودش داره از عشق میباره بارون

واسه منه مجنونم اسمت بسه آقاجون

تا بشم سر به راه میگم حسین

کل سی شبه ماه میگم حسین

بعد هر بسم الله میگم حسین

دنیای من تویی عقبای من تویی

برگ شفاعت و مهر امضای من تویی

حسین لبیک حسین لبیک


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/7Y1o

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی