آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی رعنایی - مهر تو مستدامه نوکریت از خدامه

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مهر تو مستدامه نوکریت از خدامه

بس که خوبی در خونت ازدحامه

منو دوست داری میدونم

تو رو دوست دارم میدونم

به تو و حیدر یا زهرا

تا نفس دارم مدیونم

فاطمه تموم زندگیم پر از غمه

فاطمه حسابم سوا کن از همه

فاطمه مادرم من برات نوکرم

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۶ مگابایت

 

متن مداحی اول :

مهر تو مستدامه نوکریت از خدامه

بس که خوبی در خونت ازدحامه

منو دوست داری میدونم

تو رو دوست دارم میدونم

به تو و حیدر یا زهرا

تا نفس دارم مدیونم

فاطمه تموم زندگیم پر از غمه

فاطمه حسابم سوا کن از همه

فاطمه مادرم من برات نوکرم

 

از تو دارم خدامو این همه احترامو

این شبا از تو میخوام کربلامو

مثه خوبات با من تا کن

دل من رو باز احیا کن

برا من اربعین امسال

یه گذرنامه امضا کن

فاطمه بیا منو ببر تا علقمه

فاطمه حسابمو سوا کن از همه

فاطمه مادرم من برات نوکرم

 

متن مداحی دوم :

الله الله

به قد و قامت علمدار

به نام تو شروع هر کار

آزادیه دمشقو میخوایم

با مدد حیدر کرار

به هر ردی نمیرویم لشکریان زینبیم

الله الله

قسم به اشک و آه و گریه

به کوریه آل امیه

یه کاری کن زائرا پُر شن

تو حرم بی بی رقیه

سرباز صاحب علمیم مدافعان حرمیم

الله الله

قسم به شخصیت مهدی

تموم بشه غیبت مهدی

وهابی باقی نمیمونه

با دستای حضرت مهدی

الله الله

قسم به شحص اسجع الناس

قسم به شیعه پر احساس

وقتی میاد روی پیشونیش

نوشته جانم عمو عباس

پا در رکاب مذهبی لشکریان زینبیم

 

*این مداحی دارای دو بخش واحد است، که به صورت جداگانه برای شما عزیزان قرار دادیم*

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/FpFz

نظرات  (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • @22222222

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی