آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی میرداماد - حال من بده درد دارم ولی

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

حال من بده درد دارم ولی

بغض نکن برام حرف بزن علی

حالا که تنها شدی فاطمه به تو دلخوشه

درد پهلو چیزی نیست گریه هات منو میکشه

اگه غریبی من هستم سپر نداری این دستم

شکستی شکستم

 

[ادامه مطلب...]

مراسم شب دوم فاطمیه اول سال ۹۴ - هیأت یا زهرا (س) قم

 

حال من بده درد دارم ولی

بغض نکن برام حرف بزن علی

حالا که تنها شدی فاطمه به تو دلخوشه

درد پهلو چیزی نیست گریه هات منو میکشه

اگه غریبی من هستم سپر نداری این دستم

شکستی شکستم

 

حرف نمیزنی حرف نمیزنم

گریه میکنی گریه میکنم

اینقده غصه نخور اینقده پای من نسوز

دستات بسته س ولی پهلوون منی هنوز

تو جانشین بابامی نه تنها همسر مولامی

هنوزم آقامی هنوزم آقامی

 

جون تو علی جون بچه هام

از همین حالا فکر کربلام

ابکن یا اباالحسین بر من و غم قتلگاه

وعدمون روز حسین کربلا توی قتلگاه

برا حسینم دلگیرم دم بنیّ میگیرم

هزار بار میمیرم هزار بار میمیرم

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

سلام و درود

ما یک سایتی طراحی کردیم که با استفاده از اون میتونین بازدید سایتتون رو بصورت واقعی و مجانی افزایش بدین

چطوری؟

این سیستم ما یک سیستم مسابقه هستش که شما میتونین سوال از مطالب سایتتون طرح کنید و کسانی که به سوالات جواب میدن برای جواب دادن سوال باید

به لینک سایت شما بیان تا مطالب رو بخونن و جواب بدن سوالو

لینک سایت ما:www.megapina.com

لینک پنل افزایش بازدید:http://megapina.com/addq/wellcome.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی