آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

آسمون میخنن تموم عالم حا و سین یا و نون

شصت و نه سیصد و پونزده کد رمز جنون

تاب و تب یا الهی به رقیه همیشه ذکر لب

اسم تو شیرین تره برای من از رطب

ثارالله سردار کائناتی

ثارالله حلال مشکلاتی

ثارالله تو قتیل العبراتی

ثارالله حسین عشق زینب

 

[ادامه مطلب...]

مراسم هفتگی 19 اسفندماه 1394 - هیأت محفل اهل حرم

 

آسمون میخنن تموم عالم حا و سین یا و نون

شصت و نه سیصد و پونزده کد رمز جنون

تاب و تب یا الهی به رقیه همیشه ذکر لب

اسم تو شیرین تره برای من از رطب

ثارالله سردار کائناتی

ثارالله حلال مشکلاتی

ثارالله تو قتیل العبراتی

ثارالله حسین عشق زینب

 

زمزمه عاشق ذکر حسینه حضرت فاطمه

اگه حتی جون بدم تو روضه بازم کمه

بارگاه خیز میرم تو روضه من به نیت صحن شاه

با تو معنی نداره دیگه بارم درد و آه

ثارالله ای کشتی نجاتم

ثارالله نوکر سینه زناتم

ثارالله بخدا که خاک پاتم

ثارالله حسین عشق زینب

 

دلهره دلم از دست خلایق خداییش که پرا

داره از تموم مردم دل من میبره

زندگی نوکری براتو یعنی همون بندگی

به رقیه میکنم احساس وابستگی

ثارالله درد منو دوا کن

ثارالله این دلم رو مبتلا کن

ثارالله دلمو کرببلا کن

ثارالله حسین عشق زینب

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع می باشد.

نظرات  (۱)

متن این مداحی کپی شده از مجید رضا نژاد است خواهشا زیرش یه یادی از این مداح شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی