آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

نوکرم دل من داره شوق حرم 

باز کرم کن آقا بخرم

میدونی که دلم

برا تو میزنه همه دم

دلم شده آقا به عشت اسیر

ببر حرمو جونمو تو بگیر

امیری حسین و نعم الامیر

دست گداتو بگیر

حسین وای حسین وای


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

نوکرم دل من داره شوق حرم 

باز کرم کن آقا بخرم

میدونی که دلم

برا تو میزنه همه دم

دلم شده آقا به عشت اسیر

ببر حرمو جونمو تو بگیر

امیری حسین و نعم الامیر

دست گداتو بگیر دست گداتو بگیر

حسین وای حسین وای


ای امیر نوکر تو داره میشه پیر

جون زهرا دستم رو بگیر

ببرم حرم که داره

آقا جون میشه دیر

آقا نوکره غافل و روسیات

رویاش اینکه بیاد کرببلات

میخواد که باشه تو لیست زائرات

نوکر بی سر و پات نوکر بی سر و پات

حسین وای حسین وای


ای نگار بیا و رو چشام پا بذار

شده نوکر تو بی قرار

شب اول قبر آقا من رو تنها نذار

مگه کسی که بده دل نداره

نباید اسمه حرمو بیاره

چرا نباید گدای آواره

پاشو حرم بذاره پاشو حرم بذاره

مگه از جنازه ما رد بشن

اگه که بخوان به حرم برسن

خودم بلا گردون خواهرتم

پاسبون درتم پاسبون درتم

کارامو دارم میکنم که برم

همش فکر غربتتون تو سرم

یه پچمه تو دستم حک شده روش

مدافعان حرم مدافعان حرم

حسین وای حسین وای

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی