آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی جواد مقدم - با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

اگه باشه این اسیرت جاش توی بهشته

با بال شکستم یه گوشه تو هیئت نشستم

شدم آقا فطرس نگاهی به این دل خستم

سید الشبابی عزیز دل برترابی

باعث و بانی ثوابی ای جانم آقا

سید الشبابی آرامش این دل خرابی

بده به من هم جوابی کرببلا میخوام

( مدد ابی عبدالله شاه )

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۹۲ | با حجم ۷ مگابایت

 

متن مداحی :

با بال فرشته خدا روی قلبم نوشته

اگه باشه این اسیرت جاش توی بهشته

با بال شکستم یه گوشه تو هیئت نشستم

شدم آقا فطرس نگاهی به این دل خستم

سید الشبابی عزیز دل برترابی

باعث و بانی ثوابی ای جانم آقا

سید الشبابی آرامش این دل خرابی

بده به من هم جوابی کرببلا میخوام

( مدد ابی عبدالله شاه )

 

دل بستم خدایی به کتیبه و سیاهی

به همین پرچم و علامت پیر میشم الهی

با تو خوبه خحالم تویی پشت و پناه عالم

میکنم اقرار به این که مدیون سه سالم

بی تو قرارم به جز تو کسیو ندارم

آرامش قلب زارم خیلی دوست دارم

دوست دارم تو صحنت دلمو یه روز جا بذارم

مهتاب شبای تارم خیلی دوست دارم

( مدد ابی عبدالله شاه )

 

ما همه میریمو اونی که میمونه حسینه

پاتوق این دل دیوونم بین الحرمینه

بین الحرمینه دو جنت رو زمینه

هردلی میخواد یه روزی روبروش بشینه

به به چه صفایی دوباره دلم شد هوایی

انگار الآن من همونجا تو همون حوالی

تو صحن اباالفضل با همین قلب دیوونم

زیارت عاشورا میخونم ای وصله جونم

( مدد ابی عبدالله شاه )

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/dMf1

نظرات  (۲)

  • علیرضا مینائی
  •  کارت درسته برادر فقط رو املا کار کن 
    درضمن بعضی از جا هارو نزاشتی
    موفق باشی.
    دوست داشتی به ما هم یه سربزن
    stargun.blog.ir
    دستتون درد نکنه  خسته نباشید ادامه بدید
    پاسخ:
    سلام حسام جان چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی