آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

خیره به ساعت روی دیوارم ثانیه ثانیه میشمارم

وقتشه دیگه پیرهن مشکیمو در بیارم بپوشم به تنم

از شب و روز توام با عشقت محاله دل بکنم

عطری که مادر واسم خریده از حرمت میزنم

بازم با وجودی که من رو سیام

منو دعوت کردی بیام که دارم مهمونی میام

ای جان عاشق این سینه زنام

اومدن همه رفیقام جاریه اسمت رو لبام

ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله ثارالله

 

[ادامه مطلب...]

مراسم هفتگی ۱۲ اسفندماه سال ۹۴ - هیأت بین الحرمین

 

خیره به ساعت روی دیوارم ثانیه ثانیه میشمارم

وقتشه دیگه پیرهن مشکیمو در بیارم بپوشم به تنم

از شب و روز توام با عشقت محاله دل بکنم

عطری که مادر واسم خریده از حرمت میزنم

بازم با وجودی که من رو سیام

منو دعوت کردی بیام که دارم مهمونی میام

ای جان عاشق این سینه زنام

اومدن همه رفیقام جاریه اسمت رو لبام

ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله ثارالله

 

باعث و بانیه روضه ها مادره مزد هه نوکرا رو میده

نظیر این خانواده رو هیچ کسی توی دنیا ندیده

تک تک این سینه زدنا رو فاطمه مینویسه

هرکی سگ در خونت نباشه آدم ابلیسه

با تو چیزی کم ندارم آقا

دیگه غم ندارم آقا آخه تو شت و پناهی

گلچین شدم آقا برا نوکری

با نگات دلو میبری بخدا خیلی آقایی

بازم با وجودی که من رو سیام

منو دعوت کردی بیام که دارم مهمونی میام

ای جان عاشق این سینه زنام

اومدن همه رفیقام جاریه اسمت رو لبام

ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله ثارالله

 

صاحب جود و خیر کثیری ته مرام و معرفتی

از همه زودتر میایی تو روضه دم ورودی هیاتی

یه ثانیه بی عشق تو باشم سخته نمیتونم

خوشا به حالم تحت نگاه رقیه خاتونم

بی بی داره سفره رو میچینه

پای سفره که میشینه دلا پر از امیده

بی بی نوکرا رو صدا میکنه

گره هاشونو وا میکنه دونه دونه حرم میده

بازم با وجودی که من رو سیام

منو دعوت کردی بیام که دارم مهمونی میام

ای جان عاشق این سینه زنام

اومدن همه رفیقام جاریه اسمت رو لبام

ابی عبدالله ثارالله ابی عبدالله ثارالله

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی