آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی جواد مقدم - رویای من اینه رویای شیرینه

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

رویای من اینه رویای شیرینه

مرغ روحم داره روی گنبد میشینه

عشقت شده در هم با آب و گلم

با اسم محرم میگیره دلم

افتاده رو پرچم تصویره دلم

ممنون که نکردی یه لحظه ولم

دستت رو میبوسه زنجیر دلم

بی تو به رقیه میگیره دلم

میمیره دلم میمیره دلم

میگیره دلم میمیره دلم

آقام آقام آقام حسین

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

رویای من اینه رویای شیرینه

مرغ روحم داره روی گنبد میشینه

با اسم محرم میگیره دلم

افتاده رو پرچم تصویره دلم

ممنون که نکردی یه لحظه ولم

دستت رو میبوسه زنجیر دلم

بی تو به رقیه میگیره دلم

میمیره دلم میمیره دلم

میگیره دلم

آقام آقام آقام حسین

 

رویای من اینه رویای شیرینه

حالا که چشمام هم حرمت رو میبینه

حالا منم و ای چشمای ترم

رو به همه بازه درهای حرم

وقتی که تو باشی آقای حرم

سایت رو میبینم بالای سرم

خورشیده نگاته بالای حرم

من قطره ام تو دریایه دلم

آقای حرم دریای کرم

مولای حرم

 

رویای من اینه رویای شیرینه

پایین پات هستم میزنم وقتی سینه
سینه ام شده دریات تو سینه زنی
تو منتظر یا زهرای منی
ای دلبر زهرا لیلای منی
مجنونتم آقا میگم علنی
تا بشنوه دنیا دنیای منی
ای قبله دلها مولای منی
مولای منی مولای منی
آقای منی بابای منی
آقام آقام آقام حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی