آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کدوم ارباب انقده نوکر داره

کدوم آقا انقده حاجت میده

کدوم عشقی مثل عشقت شیرینه

کدوم صحنی اینقده زائر دیده

منم عبد فقیر تویی شاه ولا

کبوتر شده دل تو ایوون طل

بهشت من شده اسمش کرببلا

دستم بشکنه اگه در خونه دیگه گدایی کنم

گفتی امشبو بیام میخوام که تو تو کربلایی کنم

آقام آقام آقام

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

 

 

 

کدوم ارباب انقده نوکر داره

کدوم آقا انقده حاجت میده

کدوم عشقی مثل عشقت شیرینه

کدوم صحنی اینقده زائر دیده

منم عبد فقیر تویی شاه ولا

کبوتر شده دل تو ایوون طل

بهشت من شده اسمش کرببلا

دستم بشکنه اگه در خونه دیگه گدایی کنم

گفتی امشبو بیام میخوام که تو تو کربلایی کنم

آقام آقام آقام

 

کدوم اشکی مثل اشکه تو روضه

کدوم رزقی مثل این توشه میشه

تو میدونی من ضریح خیلی دیدم

کدوم اما مثل شیش گوشه میشه

منم بنده تو تویی شاه کرم

براتم رو بده زیارت ببرم

تو این دنیا شده عشقم عشق حرم

دوست دارم برات آقا بمیرم تا ادای دینی کنم

دوست دارم مثه خودم دنیا روهم امام حسینی کنم

دستم بشکنه اگه در خونه دیگه گدایی کنم

گفتی اشمبو بیام میخوام که تو تو کربلایی کنم

آقام آقام آقام

 

کدوم خونه صاحبش انقد آقاس

کدوم گنبد پرچم انقد بالاس

کدوم خاکی مثل خاک تربت شد

کدوم ذکری میشه ذکر یا عباس

ابالفضل علی شهنشاه وفا

علمدار حسین یل کرببلا

بگیر دستمو با اون دستای جدا

دلها تو حرمته پرای حرمته پر جبرئیل

کارم به حرم تو افتاده و میگم دخیل الدخیل

دستم بشکنه اگه در خونه دیگه گدایی کنم

گفتی اشمبو بیام میخوام که تو تو کربلایی کنم

آقام آقام آقام 

دانلود با لینک مستقیم


 

 

*کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.*