آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی حسین طاهری - برادر کجایی که من دیگه مردم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

برادر کجایی که من دیگه مردم

برا دیدن تو روزا رو شمردم

چی میشد که بودی کنارم تو الآن

دلم تنگه واست کجایی رضا جان

نشد قستم که کنار تو باشم

میخواستم عزیزم که یار تو باشم

خداحافظ ببین حالم دیدنیه

خداحافظ که معصومه ات رفتنیه

برادر کجایی برادر کجایی

 

[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

درخواستی کاربران محترم

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۹۲ | با حجم ۱۶ مگابایت

 

متن مداحی :

برادر کجایی که من دیگه مردم

برا دیدن تو روزا رو شمردم

چی میشد که بودی کنارم تو الآن

دلم تنگه واست کجایی رضا جان

نشد قستم که کنار تو باشم

میخواستم عزیزم که یار تو باشم

خداحافظ ببین حالم دیدنیه

خداحافظ که معصومه ات رفتنیه

خداحافظ برادر برادر

برادر کجایی برادر کجایی

 

قرار دل من دلم بی قراره

فراق منو تمومی نداره

دیگه صبر این دل به آخر رسیده

نگارم نیومد عجب عجل سر رسیده

ببین چشم براهت تا آخر نشستم

ببین نامه هاتو گرفتم تو دستم

خداحافظ که دیگه خون شد جگرم

خداحافظ یه محرم نیست دور و برم

خداحافظ برادر برادر

برادر کجایی برادر کجایی

 

از این مردم اینجا ندیدم جسارت

اسارت نرفتم خیال تو راحت

ندیدم نه کوفه نه شامو

نه بوم یهودو نه بزم حرامو

بمیرم برای دل زار زینب

که رفت روی نیزه سر یار زینب

امون ای دل بریدن سرش رو از قفا

امون ای دل تنش موند رو خاک کربلا

امون ای دل برادر برادر

برادی کجایی برادر کجایی

 

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

با سلام ممنون از شما و سایت خوبتون اگه میشه متن نوحه از اون اول دلم بوده مانوس تو حسین طاهری رو بزارید خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
با سلام،
لطف از قسمت درخواست مداحی اقدام نمایید.
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی