آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی حسین طاهری - راحت روحم راحت جانم

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

راحت روحم راحت جانم

قوت قلبم ای ضربانم

حصن حصینم کهف امانم

نمک عشق تو شریانم

ای دم اول و ای دم آخرم

تا خدا هست و تو هستی بالا سرم

اسم کسی رو به جز تو نمیبرم

مشهدم کربلا اشهدم یا حسین

یک قدم تا حرم یک نفس تا حسین

 

[ادامه مطلب...]

مراسم سومین اجتماع بیعت با ولایت ۲۰ بهمن ۹۴ - هیأت فدائیات حضرت زهرا تهران

 

راحت روحم راحت جانم

قوت قلبم ای ضربانم

حصن حصینم کهف امانم

نمک عشق تو شریانم

ای دم اول و ای دم آخرم

تا خدا هست و تو هستی بالا سرم

اسم کسی رو به جز تو نمیبرم

مشهدم کربلا اشهدم یا حسین

یک قدم تا حرم یک نفس تا حسین

 

ای همه جونم تاب و توونم

سر درونم شور جنونم

از تو ممنونم به تو مدیونم

بی تو میمیرم و با تو میمونم

همه هستیمو پای تو میذارم

تنها دلم رو به دست تو میسپارم

تو منو دوست داری من تو رو دوست دارم

مشهدم کربلا اشهدم یا حسین

یک قدم تا حرم یک نفس تا حسین

 

من و هوای حرمت آقا

من و صفای قدمت آقا

من و دعای کرمت کرمت آقا

کاش بمیرم تو محرمت آقا

یه کاری کن که برای تو جون بدم

جونمو آقا تو راه جنون بدم

به مادرت تو خودم رو نشون بدم

تو حرم جای من تو دلم جای تو

کربلای منه گیر امضای تو

مشهدم کربلا اشهدم یا حسین

یک قدم تا حرم یک نفس تا حسین

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" حلال می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی