آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی حسین طاهری - هستم ارباب مست تو نوکر دربست تو

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

هستم ارباب مست تو

نوکر دربست تو

مرگ و زندگیمه دست تو

آقا تا دنیا دنیاست

پرچمت همیشه بالاست

این که نوکرتون هستم

از دعای خیر زهراست

کربلا آره خونمه

عشق تو خونمه

نوکریت قانونمه

کربلا کربلا کربلا یا کربلا


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت فایل :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۴ مگابایت


متن مداحی :

هستم ارباب مست تو

نوکر دربست تو

مرگ و زندگیمه دست تو

آقا تا دنیا دنیاست

پرچمت همیشه بالاست

این که نوکرتون هستم

از دعای خیر زهراست

کربلا آره خونمه

عشق تو خونمه

نوکریت قانونمه

کربلا کربلا کربلا یا کربلا


خوشبختم من با حسین

عشق زهرا حسین

میکشی مرا یا حسین

آقا منم غلامت

تشنه جواب سلامت

بهتر از خودم میدونی

یا حسین چقد میخوامت

عاشق ناقابلم

لک زده بازم دلم

کربلا ای منزلم

کربلا کربلا کربلا یا کربلا


ای فکر روز و شبم

ای ذکر روی لبم

کشته مرده زینبم

آقا ببین خرابم

از غمت تو التهابم

گریه میکنم برا تو

پاک میشه حساب کتابم

حالمو بازم ببین

کربلا ای بهترین

نقطه روی زمین

کربلا کربلا کربلا یا کربلا


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/rXtv

نظرات  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • ممنون دانلود کردم
    پاسخ:
    خدا رو شکر سید عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی