آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

آسمون تاریکه کوچمون باریکه

پاشو مادر جونم خونمون نزدیکه

مادر چرا غمگینی مادر چرا میشینی

مادر بگو که اصلا داری منو میبینی

من عصاتم پاشو مادر من فداتم پاشو مادر

من امین غصه هاتم پاشو مادر


[ادامه مطلب...]

مراسم شب اول فاطمیه دوم سال ۹۴ - مسجد سید اصفهان


آسمون تاریکه کوچمون باریکه

پاشو مادر جونم خونمون نزدیکه

مادر چرا غمگینی مادر چرا میشینی

مادر بگو که اصلا داری منو میبینی

من عصاتم پاشو مادر من فداتم پاشو مادر

من امین غصه هاتم پاشو مادر


مادر دشمن بیدادی جلوشون ایستادی

من بمیرم دیدم که یهو افتادی

مادر میگیری روتو مادر درد پهلوتو

مادر به خدا مردم تا دیدم بازوتو

من عصاتم پاشو مادر من فداتم پاشو مادر

من امین غصه هاتم پاشو مادر


بمیرم پژمردی بمیرم افسردی

بمیرم تو کوچه هی زمین میخوردی

مادر سراپا دردیم مادر دل خون کردی

مادر روی این خاکا دنبال چی میگردی

خیلی دیره بیا مادر دل اسیره بیا مادر

الآنه زینب بمیره بیا مادر

دانلود مداحی با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی