آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

غم دیرینه ای دارم به سینه

ولی آرامش قلبم همینه

زیارت میکنم من این حرم رو

به جای قبر مخفی در مدینه

تو حریمش تو حریمش

شمیم یاس فاطمی پیچیده

پا ضریحش پا ضریحش

بیایی تموم حاجتاتو میده

آبرومه آبرومه

شدم گدای حضرت معصومه

آرزومه آرزومه

بشم فدای حضرت معصومه


لطفاً به ادامه مطلب بروید...

غم دیرینه ای دارم به سینه

ولی آرامش قلبم همینه

زیارت میکنم من این حرم رو

به جای قبر مخفی در مدینه

تو حریمش تو حریمش

شمیم یاس فاطمی پیچیده

پا ضریحش پا ضریحش

بیایی تموم حاجتاتو میده

آبرومه آبرومه

شدم گدای حضرت معصومه

آرزومه آرزومه

بشم فدای حضرت معصومه


داره بر سرم بارون رحمت

نشسته ام بر سر خوان کرامت

یقین دارم بی بی از زائرینش

شفاعت میکنه روز قیامت

این دعامه این دعامه

معصومه اشفعی لنا فی الجنة

رو لبامه رو لبامه

معصومه اشفعی لنا فی الجنة

آبرومه آبرومه

شدم گدای حضرت معصومه

آرزومه آرزومه

بشم فدای حضرت معصومه


رضا جانم بیا دل بی قرارم

میان بسترم چشم انتظارم

امیدم اینه که لحظه آخر

سرم روی دامانت بذارم

دیگه امشب دیگه امشب

جونم رسیده بر لبم میمیرم

دیگه امشب دیگه امشب

بیاد عمه زینبم میمیرم

آبرومه آبرومه

شدم گدای حضرت معصومه

آرزومه آرزومه

بشم فدای حضرت معصومه


تو شهر قم نشد بر من جسارت

دیگه اینجا نبردندم اسارت

شبیه کربلا و شام و کوفه

تمومه هسته من نرفت به غارت

شام ویران شام ویران

به اشک چشم من میخندیدن

شام ویران شام ویران

پای سر بریده رقصیدن

قم کوفه نبود تا که در آن

آبرومه آبرومه

شدم گدای حضرت معصومه

آرزومه آرزومه

بشم فدای حضرت معصومه

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی