آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

من خیلی مدیون وفای توأم

امشب بی تاب عزای توأم

تو هستی و بود و نبود منی

یاس زخمی و کبود منی

حبیبه بی همتای من

تموم هست و دنیای من

تن کبودت کشته منو

زهرای من زهرای من

 

[ادامه مطلب...]

مراسم هفتگی ۱۸ اسفندماه ۹۴ - هیأت ریحانة النبی (س)

 

من خیلی مدیون وفای توأم

امشب بی تاب عزای توأم

تو هستی و بود و نبود منی

یاس زخمی و کبود منی

حبیبه بی همتای من

تموم هست و دنیای من

تن کبودت کشته منو

زهرای من زهرای من

 

من از دنیا خسته خسته شدم

وقته غسل تو شکسته شدم

تو هستی معنای قیامت من

جان دادی از  غم غربت من

تو رفتی و من تنها شدم

خمیده از این غم ها شدم

مغیره خندد فردا به من

از این که بی زهرا شدم

حبیبه بی همتای من

تموم هست و دنیای من

تن کبودت کشته منو

زهرای من زهرای من

 

من شد دردم بی تو بدون دوا

هستم شرمنده تو بخدا

تو رفتی ای دار و ندار علی

رفتی از باغ و بهار علی

گل به رنگ نیلوی من

تن تو لرزان زانوی من

چگونه چینم بر جسم تو

سنگ لحد بانوی من

حبیبه بی همتای من

تموم هست و دنیای من

تن کبودت کشته منو

زهرای من زهرای من

دانلود بلا لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی