آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی مهدی رعنایی - به تو سلام میدم

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

به تو سلام میدم درمون دردامی

به تو سلام میدم همیشه باهامی

به تو سلام میدم به تو که آقامی

به تو سلام میدم بغض دلم واشه

به تو سلام میدم میدونم این راشه

به تو سلام میدم جواب نده باشه

تکلیفمو روشن کن یه کاری واسه من کن

پس کی به گدات میگی از کربلا دیدن کن

ای آقام ای آقام ای آقام ای آقام

من کرببلا میخوام من کرببلا میخوام

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

درخواستی کاربران محترم

 

به تو سلام میدم درمون دردامی

به تو سلام میدم همیشه باهامی

به تو سلام میدم به تو که آقامی

به تو سلام میدم بغض دلم واشه

به تو سلام میدم میدونم این راشه

به تو سلام میدم جواب نده باشه

تکلیفمو روشن کن یه کاری واسه من کن

پس کی به گدات میگی از کربلا دیدن کن

ای آقام ای آقام ای آقام ای آقام

من کرببلا میخوام من کرببلا میخوام

 

دستتو میگیرم هرچی بگم داری

آخه همه میگن دست کرم داری

هرچی بخوام ازت بهترشم داری

دستمو میگیری هرجا که افتادم

پای قرارمون مردونه وایسادم

پیاده اربعین نمیره از یادم

روضه میرم هر هفته آدم با تو خوشبخته

پیرغلام نشم حیفه با تو جوونیم رفته

ای آقام ای آقام ای آقام ای آقام

من کرببلا میخوام من کرببلا میخوام

 

بیا ما رو آقا از گناها دور کن

با علی اکبرت ماها رو محشور کن

با جوونا میایم دستمونو جور کن

یه ساله که همه یک دل و یک رنگیم

یه ساله که داریم با دوری میجنگیم

یه ساله که واست بدجوری دلتنگیم

با اسم تو همواره چه شوری لبم داره

حاجت میگیرم من از شیش ماهه و گهواه

ای آقام ای آقام ای آقام ای آقام

من کرببلا میخوام من کرببلا میخوام

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از این مطلب فقط با ذکر نام "آوای سوز" مجاز می باشد.

نظرات  (۱)

با علی اکبرت ماها رو محشور کن
پاسخ:
سلام آقا مسعود عزیز
ممنون بابت تذکر
تصحیح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی