آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی مهدی رعنایی - من شدم نوکر زینب

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

من شدم نوکر زینب پای منبر زینب

یه عمریه گدایی میکنم محضر زینب

دل به زیر پر زینب برا معجر زینب

میدم جونمو تا باشه سلامت سر زینب

به خدا همیشه در تاب و تبم

روضه هاش واجب تر از نون شبم

مرید شیر زن کرببلام

سگ دربارمو عبد زینبم

مدد یا زینب مدد یا زینب

 

[ادامه مطلب...]

درخواستی کاربران محترم

 

من شدم نوکر زینب پای منبر زینب

یه عمریه گدایی میکنم محضر زینب

دل به زیر پر زینب برا معجر زینب

میدم جونمو تا باشه سلامت سر زینب

به خدا همیشه در تاب و تبم

روضه هاش واجب تر از نون شبم

مرید شیر زن کرببلام

سگ دربارمو عبد زینبم

مدد یا زینب مدد یا زینب

 

ما میشیم مالک اشتر آهای دشمن کافر

اگه چپ نگاه کنی به حرم دختر حیدر

باز میشه صحرای محشر به اذن یل خیبر

به فرماندهی منتقم آل پیمبر

خون حیدر تو رگ هیأتیا

دور بر ندار از این سکوت ما

ما همه آماده شهادتیم

پای خونواده شیر خدا

مدد یا زینب مدد یا زینب

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

  • جدیدترین روش کسب درآمد ازاینترنت در سال 1395
  • جدیدترین روش کسب درآمد ازاینترنت در سال 1395

    اتفاقی نو در ایران

    بخرید بفروشید و دوست بدارید

    این بار قرارنیست شما چیزی بخرید و فقط استفاده کنید...بلکه می توانید به راحتی بفروشید و به درآمد بالایی دست پیدا کنید


    بسته ,جدیدترین روش کسب درآمد از اینترنت در سال 1395 شامل موارد زیر خواهد بود

    - آموزش ساخت اپلیکشن و نرم افزار های اندروید در قالب 10 قسمت

    - کتاب بخندید و ملیونر شوید.با قیمت 75هزار تومان

    - کتاب 100 ایده طلایی برای را اندازی کسب و کار ملیونی.

    - نرم افزار ارسال تبلیغات نامحدود و رایگان تلگرام

    - بانک 100% فعال ...900 هزار نفری شماره تلگرام ..کاربران ایرانی

    - کتاب فنون تست زنی در 10 ثانیه..

    - بانک شماره موبایل کنکوری های 95

    - بانک 400 هزار نفری ایمیل فعال ایرانی

    اگر اهل کسب و کار اینترنتی هستید فرصت را از دست ندهید

    برای مشاهده صفحه از لینک زیر استفاده نمایید

    http://www.musicgelyan.com/poroje/p20/جدیدترین-روش-کسب-درآمد-ازاینترنت-در-سا/

    لینک بالا را در مرورگر خود کپی نمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی