آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی
الحمدالله هستم غلام و نوکرت آقاجون
الحمدالله بزرگ شدم پا منبرت آقاجون
پدرم غلام و نوکرت
روزمون از سفره حیدره
مادرم هرچی که یاد دارم
عاشق روضه غریبه مادره
انی سلم لمن سالکم
حسین حرب لمن حاربکم
 
لطفاً به ادامه مطلب بروید...
الحمدالله هستم غلام و نوکرت آقاجون
الحمدالله بزرگ شدم پا منبرت آقاجون
پدرم غلام و نوکرت
روزمون از سفره حیدره
مادرم هرچی که یاد دارم
عاشق روضه غریبه مادره
انی سلم لمن سالکم
حسین حرب لمن حاربکم
 
الحمدالله عمری زیر علمت خادم هستم
الحمدالله عبد قمر بنی هاشم هستم
مدیونم از لطفت ممنونم
عاقبت کربلاتو دادی نشونم
مجنونم عمری بی سامونم
بذار سینه زن تا ابد بمونم
انی سلم لمن سالکم
حسین حرب لمن حاربکم
 
الحمدالله پای روضه تو میگیره گریه ام
الحمدالله میتونم بگم به تو نوکر رقیه ام
رقیه صاحب قلبمه
قلبمو میسپارم به شما یا حسین
با گریه میخونم هر نفس
اللهم الرزقنا کربلا یا حسین
انی سلم لمن سالکم
حسین حرب لمن حاربکم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی