آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی وحید یوسفی - از کربلا دارم یه خاطره

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

از کربلا دارم یه خاطره

دستمو بردم لای پنجره

غیر در خونت آقا کجا داره بره

کجا بره پیش کیا بره

اگه میخواد کرب و بلا بره

باید از صحن امام رضا بره

شما رو دار آقا غمی ندارم

عمریه با کرببلا عالمی دارم

 

لطفاً به ادامه مطلب بروید...

از کربلا دارم یه خاطره

دستمو بردم لای پنجره

غیر در خونت آقا

کجا داره بره

کجا بره پیش کیا بره

اگه میخواد کرب و بلا بره

باید از صحن امام رضا بره

شما رو دار آقا غمی ندارم

عمریه با کرببلا عالمی دارم

 

عاشق بین الحرمینمو

اگه همش به شور و شینمو

مادرم اینو گفته که نذره امام حسینمو

امام حسین آخر مرام حسین

با تو میره روز و شبام حسین

بخونید منو فقط غلام حسین

شما رو دارم آقا ندارم

عمریه با کرببلا عالمی دارم

دانلود با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

سپاس
پاسخ:
سلام ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی