آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

کربلایی جواد مقدم - بی تو که باشم حوصلمم سر میره

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

بی تو که باشم حوصلمم سر میره

من که واست آقا جونمم در میره

تو مهربونیت شبیه حضرت زهراست

بهتر که بگم بچه به مادر میره

عشقت پا تو قلب انس و جن میذاره

دریا سرشو به روی شن میذاره

عاشق یعنی اون بچه ای که پا روضت

کم کم دیگه داره پا به سن میذاره

حالا منمو خاطره های بچگیم محرما

سایه ت رو دیدم افتاده روی زندگیم پا علما

زنجیریک ه بابام واسه من خریده بود یادش بخیر

مادر منو با پیرهن مشکی دیده بود یادش بخیر

یا سیدی یا حسین اباعبدالله


[ادامه مطلب...]

شب اول فاطمیه اول سال ۱۳۹۴ - هیأت بین الحرمین تهران


بی تو که باشم حوصلمم سر میره

من که واست آقا جونمم در میره

تو مهربونیت شبیه حضرت زهراست

بهتر که بگم بچه به مادر میره

عشقت پا تو قلب انس و جن میذاره

دریا سرشو به روی شن میذاره

عاشق یعنی اون بچه ای که پا روضت

کم کم دیگه داره پا به سن میذاره

حالا منمو خاطره های بچگیم محرما

سایه ت رو دیدم افتاده روی زندگیم پا علما

زنجیریک ه بابام واسه من خریده بود یادش بخیر

مادر منو با پیرهن مشکی دیده بود یادش بخیر

یا سیدی یا حسین اباعبدالله


وقتی تو رو دارم دیگه چی کم دارم

من که رو سرم سایه پرچم دارم

میدونی شب اول قبرم حتی

شوق شب اول محرم دارم

ما میریم و عشق و شور و شین میمونه

این نوحه و ذکر یاحسین میمونه

عالم همه فانی و ولی میدونم

محشرم میشه بین الحرمین مییمونه

یا جون و دلم میخرم هرچی که بگی امام حسین

محتاجم الآن بیشتر از هرکی که بگی امام حسین

دلتنگ تو که میشم میرم به حرم امام رضا

دستای منو پنجره ها و کرم امام رضا

یا سیدی یا حسین اباعبدالله

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع می باشد.

نظرات  (۱)

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی