آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین سیب سرخی - وسط روضه تو قد کشیدم

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

وسط روضه تو قد کشیدم

لطف تو بوده به جایی رسیدم

بخاطرت خداشاهده آقا زندگیمو میدم

هیئتی شدنو مدیون مادرم

سینه زدنو یادم داده پدرم

بطلب ما رو حرم حرم حرم

اومدم ببین دل شکستمو

چکار کنم اگه نگیری دستمو

حسین وای حسین وای


[ادامه مطلب...]

مراسم عزاداری شب شب دوم فاطمیه اول سال ۹۴ - محفل مدافعان شهرستان شاهرود


وسط روضه تو قد کشیدم

لطف تو بوده به جایی رسیدم

بخاطرت خداشاهده آقا زندگیمو میدم

هیئتی شدنو مدیون مادرم

سینه زدنو یادم داده پدرم

بطلب ما رو حرم حرم حرم

اومدم ببین دل شکستمو

چکار کنم اگه نگیری دستمو

حسین وای حسین وای


تو دلم عشقته که بی قرارم

میگذره با غم تو روزگارم

تموم حرف من فقط همینه خیلی دوست دارم

هرجا برم آقا اسمتو میبرم

هرچی باشه آخه منم یه نوکرم

بطلب ما رو حرم حرم حرم

جز حسین حسین چی میمونه برام

بخوای نخوای آقام فقط تو رو میخوام

حسین وای حسین وای


میون هیئتمو میزنم پر

یه کربلا میگم و میشه محشر

الهی که برات تو من بمیرم مثل علی اکبر

من گدای تو و تو صاحب کرم

خاک پای تو و تو سایه سرم

بطلب ما رو حرم حرم حرم

آرزومه که یه بار با مادرم

بشه منم بیام زیارتت حرم

حسین وای حسین وای

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

  • رسانه بلندآوا
  • رسانه بلندآوا
    خبر - فرحانی: امیدوارم رقبای «خندوانه» زیاد شوند ------------------------------------
    خبر - فرحانی: امیدوارم رقبای «خندوانه» زیاد شوند ------------------------------------

    http://bolandava.ir/post/813

    کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی