آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

این شبا بی تایه یه زیارت بودم
بدجوری دلتنگه شب هیأت بودم
تو خبرداری از دل بی سامونم
همه جا گفتم که به حسین مدیونم
شبای تنهایی میدیدی اشکامو
زیر لب میخوندم جان آقامو
جان آقام سنه قوربان آقام
سیدالعطشان آقام

 

[ادامه مطلب...]

مراسم عزاداری شب دوم فاطمیه دوم سال ۹۴ - هیأت ریحانة الحسین (س)

 

این شبا بی تایه یه زیارت بودم

بدجوری دلتنگه شب هیأت بودم
تو خبرداری از دل بی سامونم
همه جا گفتم که به حسین مدیونم
شبای تنهایی میدیدی اشکامو
زیر لب میخوندم جان آقامو
جان آقام سنه قوربان آقام
سیدالعطشان آقام
 
شور عشقت ارباب همیشه شیرینه
واسه دردای من اسم تو تسکینه
خیلی ساله عمره این رفاقت با تو
برا من تا آخر میمونی تنها تو
تا ابد کارم کاش از تو خوندن باشه
این چراغ روضه ت روشن باشه
الهی که چراغ روضه هات روشن باشه
زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه
میده بوی تو رو هرکی دوست داره
با تو خوشبختمو بی تو یه آواره
سینه زنات یکی از یکی آقا تر
خدا نوکراتو برات نگه داره
خدا نگه داره گریه کناتو
خدا نگه داره سینه زناتو
خدا نگه داره زائرای کرببلاتو

دانلود با لینک مستقیم

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "وب سایت آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی