آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

ای یارم دلدارم صدای سینه زدنا رو دوست دارم

بیمارم این همه عرض ادبا رو دوست دارم

غم دارم به والله کل نوکراتو دوست دارم

تک تک این دستا رو دست بریده میخره

میخره و دست جمع کرببلا میبره

عزت در خونته برکت سر سفرته

میخورم غبطه بازم به اونکه دیوونته

حسین حسین حسین جان

 

[ادامه مطلب...]

مراسم شب دوم فاطمیه دوم ۲۳ اسفند ۹۴ - هیئن بین الحرمین

 

ای یارم دلدارم صدای سینه زدنا رو دوست دارم

بیمارم این همه عرض ادبا رو دوست دارم

غم دارم به والله کل نوکراتو دوست دارم

دوست دارم دوست دارم

تک تک این دستا رو دست بریده میخره

میخره و دست جمع کرببلا میبره

عزت در خونته برکت سر سفرته

میخورم غبطه بازم به اونکه دیوونته

حسین حسین حسین جان

 

دیووانم سلطانم دست کشیدی روی سرمن

ای روح و ریحانم خودت شدی بال و پر من

ای بهتر از جانم دل و دلداری دلبر من

ای جانم ای جانم

غلامت عشقش اینه توی روضه ت میشینه

دیوونه میشه ایند چایی و می میبینه

عجب گداییم من شاهیه این بندگی

در به در تو بودم یعنی ته زندگی

حسین حسین حسین جان

 

کربلا نینوا کاشکی یه روز پای پیاده
ای آقا ای جانا دوباره افتادم یاده
رویا کربلا بیام با کل خانواده
با امضای سقا
عمریه مهمونتم خلاصه مدیونتم
چند ساله زیر دینه رقیه خاتونتم
مخدره رقیه تاج سر رقیه
شده یه عمری قلبم در به در رقیه

حسین حسین حسین جان

کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۱)

سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی منو لینک کن عزیزم
arcashop.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی