آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی کمانی - این منم و دو دست خالی یا حسین

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ

این منم و دو دست خالی یا حسین

بده به قلبم آقا یک حالی حسین

دست منو بگیر ببر کرببلا

عشق منی به مادرم قسم آقا

کرببلا نرم بگو کجا برم

کربلا خونمه به من بده حرم

ای صاحب علم من در به درم

من پشت درم به من بده حرم

( آقا بده آقا بده آقا بده تو رو خدا به من حرم )


[لطفاً برای دانلود مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸ | ۴ مگابایت


متن مداحی :

این منم و دو دست خالی یا حسین

بده به قلبم آقا یک حالی حسین

دست منو بگیر ببر کرببلا

عشق منی به مادرم قسم آقا

کرببلا نرم بگو کجا برم

کربلا خونمه به من بده حرم

ای صاحب علم من در به درم

من پشت درم به من بده حرم

( آقا بده آقا بده آقا بده تو رو خدا به من حرم )


کرببلا آرزوی بچگیام

منو به آرزوم برسون که بیام

این دوستی و دوری ما طولانی شد

اشکای رو چشام آقا پنهونی شد

از همه دلگیرم بزن زنجیرم

من بدون حرم آقا میمیرم

حسین ختم کلام ببین حرم میخوام

عشق میکنم فقط که تو هستی آقام

( آقا بده آقا بده آقا بده تو رو خدا به من حرم )


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : http://yon.ir/SbLD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی