آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی
ضربان قلب من میگه حسین
دل من جامونده توی بین الحرمین
هرکسیو دیدم میخونه از دل و جون
میگه حسینه شاهه تمام عالمین
مجنونتم ویرونتم
بخوای نخوایی دیوونتم
آقام آقام آقام آقام
 
لطفاً به ادامه مطلب بروید...
ضربان قلب من میگه حسین
دل من جامونده توی بین الحرمین
هرکسیو دیدم میخونه از دل و جون
میگه حسینه شاهه تمام عالمین
مجنونتم ویرونتم
بخوای نخوایی دیوونتم
آقام آقام آقام آقام
 
ضربان قلب من میگه حسین
دل من جامونده توی بین الحرمین
هرکسیو دیدم میخونه از دل و جون
میگه حسینه شاهه تمام عالمین
گدات منم به پات منم
اونکه باشه فدات منم
تو روضتم با عزتم
سگ کوی رقیتم
آقام آقام آقام آقام
 
 
ضربان قلب من میگه حسین
دل من جامونده توی بین الحرمین
هرکسیو دیدم میخونه از دل و جون
میگه حسینه شاهه تمام عالمین
اسیرمو تسخیرمو
ول نکنی زنجیرمو
دست دادمو آمادمو
بزن آقا قلادمو
آقام آقام آقام آقام