آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج حسین سیب سرخی - زهرا تو را قسم به دیده تر

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

زهرا تو را قسم به دیده تر

به حال التماس حیدر

بگو چه بر سر تو آمد

میان شعله پشت آن در

زهرا رسد به گوش من شبانه

صدای اشک مخفیانه

گمان کنم به بازوی تو

نشسته زخم تازیانه

زهرا مرو تو را به جان حیدر

 

[لطفاً برای دانلود مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]

 

دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸ | ۸ مگابایت

 

متن مداحی :

زهرا تو را قسم به دیده تر

به حال التماس حیدر

بگو چه بر سر تو آمد

میان شعله پشت آن در

زهرا رسد به گوش من شبانه

صدای اشک مخفیانه

گمان کنم به بازوی تو

نشسته زخم تازیانه

زهرا مرو تو را به جان حیدر

 

زهرا دگر مزن سخن ز رفتن

مزن شرار بر دل من

شنیده ام ز کوچه داری

هزار و یک نشانه بر تن

زهرا چکیده خون به ابروی تو

ورم گرفته بازوی تو

به ضرب پای مرد جنگی

شده شکسته پهلوی تو

زهرا مرو تو را به جان حیدر

 

زهرا مرا شکسته پر کشیدن

غریب و خون جگر کشیدن

به پیش چشم پر ز خونت

تو را چهل نفر کشیدن

زهرا در آن کشاکش نفس گیر

دگر شدم ز جان خود سیر

همان دمی که زد مغیره

به بازویت غلاف شمشیر

زهرا مرو تو را به جان حیدر

 

 

 

 

 


 

 

نظرات  (۷)

بی نظیره این حاج حسین...
سلام این نوحه کد اوای انتظار هم داره ایا؟؟
  • احمدرضا قدمیاری
  • اقا سید ناز نفست

  • احمدرضا قدمیاری
  • سلام اقا سید دست شما درد نکنه
    دمت گرم حاج حسین نفست حق ایشالله همیشه برقرار سلامت باشی روح منو رفیقامو جلا دادی بعد سید ذاکر (ره) لغب سلطان ذاکرین برازندته  یاعلی.
    پاسخ:
    سلام ممنون که اومدین
  • سیّد محمد جعاوله
  • حس قشنگیه
    پاسخ:
    سلام آقا سید،
    متشکرم. همیشه مورد لطف شما هستم.
    التماس دعا.
  • سیّد محمد جعاوله
  • موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی