آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی اکبری - تویی همراه وقت و بی وقتیمو

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

تویی همراه وقت و بی وقتیمو

تو آسون کردی لحظه سختیمو

خوشم چون مستم با نوای روضه

همه میدونن راز خوشبختیمو

سختی نداره کار گدای این شاهنشاه

تا تو رو دارم یارم دیگه نمیشم گمراه

جام لبی تو بی تو تو نمیشناسم راه از چاه

ورد زبونم جونم حسین اباعبدالله

اربابم حسین اربابم حسین


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۴ مگابایت


متن مداحی :

تویی همراه وقت و بی وقتیمو

تو آسون کردی لحظه سختیمو

خوشم چون مستم با نوای روضه

همه میدونن راز خوشبختیمو

سختی نداره کار گدای این شاهنشاه

تا تو رو دارم یارم دیگه نمیشم گمراه

جام لبی تو بی تو تو نمیشناسم راه از چاه

ورد زبونم جونم حسین اباعبدالله

اربابم حسین اربابم حسین


تا وقتی قلبم محرم شش گوشست

کجا من میل حج واجب دارم

دلم میخواد که رعیت تو باشم

تویی اربابم یعنی صاحب دارم

یه (...) من یه بد من خوبه همه دنیای تو

یه درد سر من شر من ختم بخیریم با تو

نبض وجودیم بودیم تشنه صحرا تو

گشاده دستی هستی گل پسر زهرا تو

اربابم حسین اربابم حسین


همه دنیا هم کف دستم باشه

بدون مهر و لطفت آقا هیچن

تا قبض روحم با توئه عزرائیل

بدون اذنت نمیشه پا پیچم

عین الیقینم و دین و چشم و چراغم آقا

اوج کمال و حال و عشق و علاقم آقا

دلم میگیره تیره داغ فراقم آقا

لحظه مردن حتماً بیا ساغم آقا

اربابم حسین اربابم حسین


کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/AZwk

نظرات  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی