آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج مهدی اکبری - میخونم کربلا میسوزم کربلا

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

میخونم کربلا میسوزم کربلا

رویای هر شب و هر روزم کربلا

آروم آروم

واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من

واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من

واسه ضریح واسه همون پائین پات میمیرم من


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۶ مگابایت


متن مداحی :

میخونم کربلا میسوزم کربلا

رویای هر شب و هر روزم کربلا

آروم آروم

واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من

واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من

واسه ضریح واسه همون پائین پات میمیرم من


دلتنگم کربلا دلگیرم کربلا

هرکی میره بهشت من میرم کربلا

هر شب هر روز

در به درم واسه حرم اگه نرم میمیرم من

تو روضه ها یه گوشه با چشم ترم میمیرم من

یه نوکرم که آخرم پای علم میمیرم من


درمونم کربلا تسکینم کربلا

خوابی که این شبا میبینم کربلا

دارم بازم

هوای تو گدای تو فدای تو آخر میشه

فدای تو دلای ما برای تو محشر میشه

با اشکای گریه کنات زخمای تو بهتر میشه


کپی برداری از این مطلب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

منبع : yon.ir/fne6

نظرات  (۱)

  • سیّد محمد جعاوله
  • @

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی