آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز

دانلود جدیدترین و ناب ترین مداحی های مداحان مشهور به همراه متن کامل مداحی

آوای سوز
آخرین نظرات
  • ۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۷ - امیر حسین
    عالیه
  • ۵ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۸ - زینلی
    عالی

حاج محمد کمیل - میخونم کربلا میسوزم کربلا

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ

میخونم کربلا میسوزم کربلا
رویای هر شب و هر روزم کربلا
آروم آروم
واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من
واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من
واسه ضریح واسه همون پائیت پات میمیرم من
حسین آقام حسین آقام
حسین آقام آقام آقام


[لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...]


دریافت مداحی :

دانلود مداحی با لینک مستقیم | با کیفیت ۱۲۸ | با حجم ۳ مگابایت


متن مداحی :
میخونم کربلا میسوزم کربلا
رویای هر شب و هر روزم کربلا
آروم آروم
واسه نگات واسه چشات آره برات میمیرم من
واسه حرم واسه غروب واسه هوات میمیرم من
واسه ضریح واسه همون پائیت پات میمیرم من
حسین آقام حسین آقام
حسین آقام آقام آقام

دلتنگم کربلا دلگیرم کربلا
هرکی میره بهشت من میرم کربلا
هر شب هر روز
در به درم اگه نرم بازم میمیرم من
تو روضه هات یه گوشه با چشم ترم میمیرم من
یه نوکرم پای علم که آخرم میمیرم من
حسین آقام حسین آقام
حسین آقام آقام آقام

کپی برداری از مطالب، فقط با ذکر نام "پایگاه مذهبی آوای سوز" بلامانع است.

نظرات  (۲)

  • سیّد محمد جعاوله
  • @
    زنده باشی برادر که نوحه های قشنگ برای دانلود میزاری . 

    http://i4050.ir
    پاسخ:
    سلام ممنون التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی